Obserwatorzy

niedziela, 27 października 2013

spotkanie

Pewnego upalnego dnia postanowiłam wybrać się z koleżanką Dorotą na basen.Niestety basen mamy od siebie jakieś 10 kilometrów ale co poradzić zabrałyśmy ze sobą plecaki a w nich ręczniki . Gdy już dojechałyśmy na miejsce rozłożyłyśmy się na kawałku trawy i poszłyśmy do wody . Gdy wracałyśmy już na miejsca nasze zobaczyłyśmy Louisa z Niallem a co najlepsze  to rozłożyli się obok nas na początku nie umiałam w to uwierzyć . Ostatni płakałam bo nie mogłam jechać na ich koncert a teraz tu takie coś po prostu nie umiem uwierzyć tak samo jak Dorota.Na początku bałam sie cokolwiek ale potem sie odważyła i powiedziałam : 

-Cześć Louis i Naill  Jestem waszą  wielką fanką tak samo jak Dorota !
-No witam was ! -odparł Louis 
-Czy mogły byśmy  zrobić sobie z wami zdjęcie i poprosić o podpis ? -zapytała Dorota
-Tak powiedział Niall

Po zrobieniu sobie zdjęć i podpisaniu sie w moim zeszycie niestety ale musiałyśmy wracać do domu pożegnałyśmy się z nimi i Louis i Naill nas przytulili <3 , ale byłam ucieszona ! Gdy już przyjechałyśmy do domu dalej byłyśmy w szoku tego co sie wydarzyło na basenie . Gdy powiedziałyśmy następnego dnia w szkole koleżanką tak jak my nie umiały uwierzyć .Jest dzisiaj prawie rok od tego wydarzenia ale jak sobie to spomnę to dalej nie umiem uwierzyć !!




to na tyle wpis dodaje /Siwowata <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz